1 Eylül 2013 Pazar

SEVGİLİYLE YENEBİLECEK 10 YEMEK
1-domatesli kebap: telefonla sipariş verdiğinizde asıl istediğiniz yemeğin olmamasını duyduğunuzda telaşa kapılıp anında bir yemek söyleme ihtiyacından doğmuş yemek türü
2-beyti: canımız gerçekten çekmişti
3-pastırmalı pide: aldığımız en büyük risk
4- sucuk: sevgilimin gözlerine baktıktan sonra, garsona tamamen fütursuzca verdiğim sipariş
5-içli köfte: acısı var ama bebeğim telkinlere uyulmadan verilen sipariş (of yandım çok acıymış!!!)
6-kokoven: sevgilimin, " ben kokoven yiyeceğim" diyerek laptopunu kucağına aldığı ve bana işte kokoven bu dediği yemek
7-mersin tantuni: çok acıktığımı zannettiğim yedikten sonra da gerçekten acıktığımı anladığım dürüm türüydü güzel sevgilim doymuştu ama ben ne yazık ki aç kalmaya devam ettim.
8- adana kebabın tatlısı diye sevgilimin betimlediği yemek türü yeneilir
9-ali nazik hikayesi tam olarak hatırlanmasa da yediğimiz güzel yemeklerden biriydi. güzel olduğunu nerden anladık çünkü doyduk
10- beyti: oysa aşağıda var bir tane ama bu benim yaptığım beyti. sevgilime yaptığım ilk yemek. ve çok beğendiğini söyleyip kalan beytileri karakız denen kediciğe yok köpekmiş hediye etmişti. 

işte bu bizim hikayemiz saygılar sevgiler ))))

1 yorum:

  1. Hayatımın en güzel hikayesi sevgilim. Yaptığın beyti çok güzeldi bebeğim, bu güzellikten karakız da faydalandı fena mı? Senin beytiden sonra kokoveni tek geçiyorum hem de ustanın en çıtırından )))).

    YanıtlaSil