10 Ağustos 2012 Cuma

ALTIN

PKK malum saldırıları arttırmış her gün şehit veya şehitler veriyoruz. Giderek normalleşen her gün birer ikişer şehit haberleri karşısında doğal olarak halkın refleksleri de laçka olmuş durumda. Ana haber bültenlerinin şehit haberlerini verişi klasik sloganlar, bağrışlar, çağrışlar falan filan. Kötü durumdayız yani. Bunun yanında halkın Kürt -Türk ırkçılığını da ne kadar tehlikeli boyutlara ulaştığını  an itibari ile twitterda okudum ve okuyorum gerçekten kanım donuyor. "En iyi kürt ölü kürttür." cümlesi şu an twitterda tt olmuş durumda ancak üzüldüğüm başka bir şey var. Olimpiyatlarda ilk altın madalyamız belki de tek altın madalyamız olacak Servet Tazegül kazandı büyük sevinç tabi gurur verici bir şey ancak halkımız, milletimiz ve en kötüsü bende varolan twitter kullanıcılarının çoğunun entellektüel seviyesi ve olaylara bakışının farklı olduğu düşüncesinin servet tazegülün kürtlüğüne takılı kalınması ve bunun tartışılması sonucu benim için bittiğidir. Evet şunu anlamak gerekir bu ülke hiç bir zaman muassır medeniyetler seviyesine gelemeyecektir, gelmemelidir. Türkiye'de insanların içlerinde sakladığı ve bastırdığı  ortaya çıkması için çeşitli olayların olmasının yeterli olduğu (van depremi gibi) ırkçılık virüsü var ve ben bunu bugün çok daha iyi anladım. Tebrikler servet.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder